28 juli - richting Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Coen Lodder - WaarBenJij.nu 28 juli - richting Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Coen Lodder - WaarBenJij.nu

28 juli - richting Bali

Blijf op de hoogte en volg Coen

28 Juli 2017 | Indonesië, Kuta

Vandaag konden we lekker uitslapen. Na het inpakken bracht de taxi ons naar het vliegveld van Surabaya. We zaten allebei net lekker in een film, tijdens de vlucht, toen het vliegtuig alweer ging landen en de film dus alweer uitmoest. Dat was een korte vlucht van 50 minuten. Eenmaal op Bali hadden hadden we onze bagage snel en ook een taxi was snel geregeld.
Waar zijn we beland?! Een en al toeristen, winkels, restaurants en hotels. Oké, hier waren we al voor gewaarschuwd maar dit leek wel heel bizar.
Na de check-inn hebben we weer onze spullen gedropt en zijn we rond gaan lopen voor een restaurantje. Aan het eind van de lange straat met souvenirshops, restaurantjes en barretjes zit het strand. Na ongeveer 15 minuten lopen bedachten we toch dat het restaurantje 100 meter van ons hotel toch het leukst was... We hebben er heerlijk gegeten met een cocktail.