20 juli van Bukit Lawang naar Lake Toba - Reisverslag uit Bukit Langa, Indonesië van Coen Lodder - WaarBenJij.nu 20 juli van Bukit Lawang naar Lake Toba - Reisverslag uit Bukit Langa, Indonesië van Coen Lodder - WaarBenJij.nu

20 juli van Bukit Lawang naar Lake Toba

Blijf op de hoogte en volg Coen

20 Juli 2017 | Indonesië, Bukit Langa

Om 8.00 uur zaten we klaar om te vertrekken. We werden bij het hostel opgehaald met een busje die om half 9 vertrok. De eerste 3,5 uur zaten we opgepropt met onze bagage opweg naar Medan, waar wij een aantal dagen geleden begonnen op Sumatra. Helaas moesten wij deze omweg maken omdat we daar mensen moesten afzetten. Van 12 tot 18 uur vervolgde onze reis per bus naar de haven. Onderweg zijn we nog wel even gestopt voor een lunch. Het was een lange en warme dag. Om 18 uur kwamen we aan en moesten we een uurtje wachten tot de boot vertrok naar het eiland Pulau Samosir in het Toba meer. Om 20.15 kwamen we aan bij ons hotel aan het meer. We hebben onze spullen neergezet en zijn lekker gaan eten in een restaurantje verderop. Na het eten zijn we moe terug gegaan naar het hotel en gaan slapen in een lekker zacht bed.