12 augustus – De terugreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Coen Lodder - WaarBenJij.nu 12 augustus – De terugreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Coen Lodder - WaarBenJij.nu

12 augustus – De terugreis

Blijf op de hoogte en volg Coen

12 Augustus 2016 | Nederland, Amsterdam

Vandaag was het de dag om dan toch echt naar huis te gaan.. We vertrokken om half 8 met de bus naar het vliegveld, waar we dichtbij zaten. Op het vliegveld was het behoorlijk druk maar we waren ruim optijd. Na de bagagedrop, douane en paspoorten controle hebben we van onze laatste Thaise Baht nog even ontbeten.
De terugreis duurde onwijs lang. Allebei hebben we geen oog dicht gedaan en Coen heeft zich vermaakt met film kijken en Anouk met woordzetters en lezen. Na 2 uur wachten in Istanbul hadden we nog een vlucht van 3 en half uur. Na 22 uur reizen kwamen we dan toch echt eindelijk aan op Schiphol waar we opgehaald werden.
Na de autorit naar huis waren we helemaal gesloopt en zijn we allebei heerlijk gaan slapen in ons eigen bed.