dag 12 - Reykjavik - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Coen Lodder - WaarBenJij.nu dag 12 - Reykjavik - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Coen Lodder - WaarBenJij.nu

dag 12 - Reykjavik

Blijf op de hoogte en volg Coen

03 Mei 2018 | IJsland, Reykjavik

Na een prima ontbijt zijn we via het oude centrum en langs de kust richting Harpa gelopen. Harpa is het concert- congrescentrum ontworpen door Olafur Eliasson en geopend sinds 2011. Het gebouw is gemaakt van veel glas wat opvalt met de weerspiegeling van de zee.
De rest van de dag liepen we de souvenirwinkels in en uit tussen de sneeuwbuien door. We dronken wat warms tussendoor en pakten onze koffers in. Aan het eind van de middag dronken we een drankje in the Whiskey bar.
'S avonds aten we met het eerder ontmoete stel uit Nederland om onze vakantie gezellig af te sluiten. Na een hele gezellige avond gingen we op tijd naar bed. De wekker zal rond 4 uur afgaan om vervolgens de auto in te leveren en terug naar Nederland te vliegen.