22 juli - Toba - Reisverslag uit Pulau Samosir, Indonesië van Coen Lodder - WaarBenJij.nu 22 juli - Toba - Reisverslag uit Pulau Samosir, Indonesië van Coen Lodder - WaarBenJij.nu

22 juli - Toba

Blijf op de hoogte en volg Coen

22 Juli 2017 | Indonesië, Pulau Samosir

Vanochtend hebben we rustig aangedaan. Na een heerlijk ontbijt met ei en toast met avocado hebben we toch maar nog een keer een scooter gehuurd.We zijn weer naar de bergen gereden. Ho hoog en verlaten het ook was, de wegen waren nogsteeds prima met af en toe wat kuilen. Om de beurt reden we een stuk en genoten allebei van het prachtige uitzicht. Rond half 1 waren we er allebei wel klaar mee.. We hadden behoorlijk wat kilometers gemaakt en onze komt voelde na al die busuren en 2 scooter dagen toch behoorlijk blauw en beurs.
Ongeveer ander half uur later waren we terug in het hotel en bestelden we een late lunch en genoten we van de zachte kussentjes onder onze komt.
Die dag hebben we verder niet heel veel meer gedaan. Doen wat gezwommen en verder relaxed. 'S avonds gingen we optie naar bed, morgenvvertrekt de boot al vroeg. Toen wij op bed lagen begon de karakters, voor onze kamer! Het gezang was behoorlijk vals... om 23 uur lagen we nogsteeds naar het plafond te staren. Coen is toen met oordoppen toch inslaap gevallen. Om 00.00 uur begon links en rechts van onze kamer de disco, dat hield Anouk tot 3 uur wakker, 3 verschillende muzieksoorten door elkaar met een harde baas. Rond 3 uur ging de muziek uit en hoorde je hard gelach en gepraat buiten.. Na ongeveer 1 tot 2 uur slaap ging om 06.15 de wekker.