8 augustus – Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Coen Lodder - WaarBenJij.nu 8 augustus – Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Coen Lodder - WaarBenJij.nu

8 augustus – Ko Samui

Blijf op de hoogte en volg Coen

08 Augustus 2016 | Thailand, Ko Samui

Dankzij de haan waren we weer ruim voor de wekker wakker en oprijd klaar om uit te checken. Voor we de boot op gingen hebben we nog wat te ontbijten gehaald. Om half 10 vertrok de catamaran richting Ko Samui.
De reis was relaxed en binnen ander half uur waren we op Ko Samui. Vanaf de haven namen we de bus naar het hotel.
We zijn meteen om gaan kleden en het strand op gegaan (aan de overkant van de straat) om een duik te nemen. Het was onwijs warm dus een afkoelende duik was fijn. Na ongeveer 15 minuten in de zee zagen we pikzwarte wolken onze kant op komen. Ook de wind kwam onze kant op. Snel hebben we onze spullen gepakt en zijn we richting het hotel gelopen, maar het regende al. We hebben onze spullen in de kamer gelegd en zijn gaan zwemmen in het zwembad.
Verder hebben we niet veel gedaan vandaag. De buien bleven even weg dus zijn we door de gezellige straat met winkels en restaurantjes gelopen. Tijdens onze cocktail-pauze in de bar begon het echt keihard te plenzen. Dit hield wel even aan dus namen we nog maar een drankje met wat loempia's.
Na weer heerlijk eten en wat cocktails op het strand met een vuurshow was ook deze dag weer voorbij.