5 augustus – Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Coen Lodder - WaarBenJij.nu 5 augustus – Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Coen Lodder - WaarBenJij.nu

5 augustus – Ko Samui

Blijf op de hoogte en volg Coen

05 Augustus 2016 | Thailand, Ko Samui

We hebben prima geslapen maar toch zijn we allebei best moe, misschien gewoon van alles wat we tot nu toe gezien en gedaan hebben.
Om 07.30 kwam een busje ons ophalen en bracht ons naar de haven waar we even hebben gewacht met een tosti van 7-eleven voor de boot om 09.00 vertrok.
Het was een heerlijke boottocht van iets meer dan 3 uur met een korte stop op Ko Phangan waar nog wat mensen af-en op stapte. Het zonnetje scheen en we zaten relaxed op het dek. We hebben genoten van het uitzicht en Coen heeft wat gekletst met een Duitse man.
Bij aankomst aan een leuke stijger gemaakt van losse planken en wat stokken op Ko Tao hebben we eerst geluncht net uiteraard weer een fruitshake.
Vervolgens hebben we een taxi genomen naar ons hotel. Coen heeft dit geboekt, voor mijn verjaardag, dus was het voor mij een verrassing waar we precies heen gingen. Het was fantastisch! We hadden een heel stuk voor ons zelf met een bruggetje er naartoe. Vervolgens een poort en wat daar achter zat was echt een super cadeau! Een schattig huisje als lounge kamer met een onwijs grote loungebank en een tv. Daaraan vast zat een balkon met daar weer een deur naar een badkamer met stort-douche. Een balkon met een tuin-set en vanaf hier een trappetje omhoog naar het 2e huisje waar een groot bed in stond met ook een tv en openslaande deuren naar een ander balkon en fantastisch uitzicht op zee. Eenmaal buiten weer een trappetje op en daar was nog een mooie buitenbadkamer. Weer 3 trappetjes af en dan kwam je uit bij een privé zwembad waar je over de rand naar beneden kan kijken richting de mooie natuur en zee. Ook hier was een soort rond open hutje als loungebank. Overal stonden bomen en planten en overal branden kaarsjes, ik kan het niet zo goed omschrijven maar het was echt top.
Vandaag hebben we genoten van het mooie uitzicht en onze prachtige huisjes en zwembad. 'S middags zijn we naar beneden richting de zee gelopen. Na een week heb ik eindelijk weer gezwommen. In de zee hebben we gesnorkeld tussen de mooie visjes.
Na een lekkere douche bracht een taxi ons naar een leuk restaurantje "taste of home". Hier hebben we heerlijk gegeten en na het eten hebben we in het dorpje nog wat rondgelopen. Vervolgens zijn we teruggegaan naar het hotel. Hier wachten in onze badkamer een mooie slang op ons. We hebben hem laten zitten nadat we er foto's van gemaakt hebben.
Zo'n groot goed bed is lang geleden dus we zijn heerlijk in slaap gevallen!