4 augustus – Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Coen Lodder - WaarBenJij.nu 4 augustus – Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Coen Lodder - WaarBenJij.nu

4 augustus – Ko Samui

Blijf op de hoogte en volg Coen

04 Augustus 2016 | Thailand, Ko Samui

Coen heeft prima geslapen. Voor mij was het een korte nacht van 1,5 uur toen de wekker ging. We zijn Door een taxi naar het vliegveld gebracht. Bij een tankbeurt ging hij op z'n gemak roken en kletsen. Toen hij zei dat we halverwege waren mocht hij van ons wel weer snel verder rijden, aangezien we dan maar een uur voor onze vlucht op de luchthaven zouden aankomen. Eenmaal bij de luchthaven bleek toch dat we al verder dan halverwege waren.
Na de bagagedrager en het inchecken hadden wel nog een half uur voor we gingen boarden in het propellervliegtuigje.
Het was een korte vlucht van 3 kwartier. Op Ko Samui was een bus naar het hotel zo geregeld en waren wel om 10.30 al in ons bungalow met uitzicht op de mooie blauwe zee. Coen kon niet wachten om zijn zwembroek aan te trekken en te gaan snorkelen beneden bij de mooie rotsen en een strandje.
Coen ging snorkelen en ik lat wat over het eiland in de gids. Al snel was Coen er klaar mee toen bleek dat zijn snorkel niet goed werkte.
Een stukje verder van het hotel hebben we met prachtig uitzicht en weer een lekkere watermeloenshake geluncht.
Terug bij het hotel zijn we even inslaap gevallen maar we besloten daarna toch een busje te nemen naar het centrum om wat te shoppen en een boot richting Ko tao te regelen.
De boot was snel geregeld en tijdens ons drankje bij de bar kwam er een stortbui maar wij zaten droog en hij was van korte duur. Na wat verder rondlopen hebben we heerlijk gegeten. Coen een soort mixed grill en Anouk witvis met knoflook van de grill.