1 augustus – Ko Phi Phi - Reisverslag uit Ko Phi, Thailand van Coen Lodder - WaarBenJij.nu 1 augustus – Ko Phi Phi - Reisverslag uit Ko Phi, Thailand van Coen Lodder - WaarBenJij.nu

1 augustus – Ko Phi Phi

Blijf op de hoogte en volg Coen

01 Augustus 2016 | Thailand, Ko Phi

M'n voet zag er een stuk beter uit. Vandaag verhuisden we van hotel, maar wel op hetzelfde eiland. Na het ontbijt hebben we gekeken op het vieuwpoint met uitzicht over de hele baai.
Na het inpakken van onze backpacks zijn we teruggelopen naar beneden naar het andere hotel. Hier kwamen we de Zwitserse tegen van de boottocht dus hebben we even gekletst. Toevallig namen we haar kamer over.
Vandaag hebben we een rustig dagje gehad. Wat gelegen op het strand met altijd mooi uitzicht en Coen heeft gesnoeid met de snorkelset die we hebben gekocht. Anouk heeft zich nog een dag vermaakt op het land, voor de zekerheid.
Verder hebben we rondgelopen tussen alle winkeltjes en lekker gegeten met bananenshake en kiwishake.
's Avonds zijn we even uit geweest op het strand waar ze vuurshows gaven en je mee kon doen aan de touwspringsessie. M'n voet begon weer pijn te doen en dik te worden dus we kochten opnieuw een zak ijs zodat ik m'n voet opnieuw kon koelen voor het slapen. Het feest ging nog wel even Door maar ondanks het hotel ongeveer in het feest staat en het lekker dreunde zijn we inslaap gevallen.